PB Buco 2012

Pozdravljeni.

Bližal se je konec avgusta in čutil se je že september. Seveda so se ta čas pričeli najboljši dnevi za ribolov. Tudi Oto se je odločil, da bo odlovil z njegovim sinom na enem od slovenskih jezer. Izbrano je bilo šmartinsko jezero in izbrana  boilija je bila BFBaits SQUIPEX, katera se je izkazala neverjetno odlično. Dobila sta ogromno krapov,  največji ulovljen je pa tehtal 17+kg.

Kampanije ne trajajo večno, in slej ko prej se treba vrniti domov, v službe ali šole. To je tudi morilo Ota, saj ni želel oditi in pustiti za seboj dobro pripravljene pozicije, na kateri še bi lahko precej dobro lovil. Vreme je bilo idealno, voda je bila odlična, in riba je jedla kot nora.

Sam sem nameraval ta čas odloviti eno pametno kampanijo, vendar nekako ni bilo časa za njo, in malenkost sem še odlaševal. Ker sva bila z Otom zmeraj  v stiku, mi je rekel, če imam čas, da pridem loviti,da  riba dela, samo loviti je potrebno. Dobil sem pol dneva časa za razmislek, vendar se nisem dolgo obotavljal, ko sem pričel  nalagati opremo skupaj in se pripravljati za naslednjo kampanijo, ki bo na šmartinskem jezeru. Ker je Oto moral domov delat, Rene pa v šolo, mi je dejal, da se vrne za 3 dni, in da bova skupaj ostala še kakšnih par dni. S seboj sem si vzel  boile BFBaits TOTAL FISH ter SQUIPEX.

Končno sem prispel za vodo. Pogled mi je segal na vse strani vode, in končno sem lahko lažje zadihal ter se maximalno sprostil. Mislil sem si… to je to 1 To sem čakal zadnji mesec, da bom lahko čimprej spet užival ob vodi.  Pričel sem si v miru pripravljati palice, ter vso ostalo opremo, ki sem jo potreboval.  Po Ototovem odhodu sem si pripravil tudi boilije za hranit. Izbral sem mešanico LOTAL FISHA ter SQUIPEXA.  Na spodu, kjer je lovil Oto je bila boja in enako tudi na Renejovem spodu. Boji sta bili razmaknjeni med seboj vsaj 50m. Nisem se kar dolgo ubotavljal, zato sem šel hranit. Uporabljal sem samo boilije brez partikla, z njimi sem si pa nahranil večji del med obema bojama, kjer pred tem ni lovil nobeden. Sistemi so bili končno na hranišču in lahko sem se umiril, udobno nadomestil v stol in še samo čakal. Z ribolovom sem začel precej pozno, zato nisem nič pričakoval. Preostanek dneva je minil kot bi miglim, ne pa tako hitro, kot mine zraven družbe, saj sem bil sam. Počasi se je začelo  zvečerit, in bližala se je ura, ko sem moral palice potegniti ven, saj za prvi dan nisem imel nočne karte. V teh 2 urah, katere so mi ostale do konca, pa sem uspel ujeti 2 krapa, teže 11 in 12kg. Zelo sem bil zadovoljen že prvi dan, saj se mi je pokazalo, da je prišla riba jesti na krmišče.  Ko sem potegnil palice na suho, sem še dokrmil, in si tako pripravil krmišče za naslednji dan.

Naslednje jutro je bilo precej sveže, bila je močna rosa in sonce se je zakalo v svej svoji lepoti.  Bil je čas, da pripravim palice. Na vsak las od palice sem nataknil 2 boilici 20mm SQUIPEX dipane v  mešanici konopljinega olja ter squipex arome. Ta dan se še mi je pridružil Žiga, ki mi je prišel delati družbo do naslednjega dne.  Pripravil sem se tudi na noč, saj sem tokrat imel nočno karto. Dan je minil kar hitro, riba p nekaj ni bila aktivna podnevi in komaj sem čakal, da se zvečeri. Prišel je vzečer, nahranil sem, in se pripravil. Po 2 urah prvi prijem, po občutku precej lepa riba, ampak žal nisem imel sreče in mi je odplaval v grm pod vodo, ter sesnel. Nisem bil ravno navdušen, vendar sem se sprijalnil,  ponovno nahranil,  palico nastavil  in odšel k počitku. Po parih urah zelo nežen pip, nič več. Nato še enkrat  in glava role se zavrti 3 obrate. Po zategu pa pobeg, da sem se še sam vstrašil. Kazalo je pa to, da je bila spet kar precej lepa riba. Vendar tako kot pri prvem, tudi pri tem nisem imel sreče in mi je zapel v isti grm kot prejšni in se mi snel. Občutek ni bil dober, saj sem po vsej verjetnosti izgubil dve lepi ribi. Nič si nisem mogel, nastavil sem vse nazaj tako kot mora biti in odšel nazaj pod toplo spalko. Do jutra jebilo vse mirno. Takrat sem lahko sklepal, da se riba hrani pretežno ponoči, in to ne mala.

Prišel je tretji dan, in bil sem precej trmast, saj se nisem hotel prestaviti iz tega krmišča, saj sem vedel, da ko bo, bo konkretno. Žiga me je popoldan zapustil in ostal sem sam. Tudi na sosednji h dveh pozicijah ni bilo nobenega. Upal sem na tretjo noč, zato se nisem nekaj trudil podnevi. Pričelo se je nočit, pripravil sem si vse tako kot treba, navil sem si tudi shoklider  za vsak primer, na las dal sveže dipane boilije ter nahranil krmišče samo z SQUIPEX boilijami. Bil sem pripravljen. Dolgo nisem mogel zaspati, ker mi je po mislih šel tisti štor, zaradi katerega sem izgubljal ribe. Končno me je utrujenost premagala, in sem zaspal.

Ob 3 zjutraj sem pa doživel prijem, dokaj mirnega. Ker sem se podnevi pošteno pripravil, sem bil kar hitro na čolnu in proti ribi. Tokrat je bila riba dokaj na mestu, ni se dosti premikala, vendar je tudi jaz nisem premikal ob drilu. Ko sem z čolnem prišel neposredno nad njo pa sem doživel nekaj takega, kot še v življenju ne. Ribe nisem uspel dvigniti. Vozelj med najlonom in vrvico je obstal na sredini palice. Takrat se je pa začela nepozabna borba, odkar lovim ribe. Riab je začela plavati svojo pot, jaz ji pa nisem mogel nič, samo držal sem lahko in opazoval, kako me skupaj z čolnem vleče. Minilo je približno pou ure, in nič bolše. Takrat mi je po mislih začelo hoditi, da mi je morda prijel som. Po 45min drila nisem bil več toliko zbran, zato sem hotel še enrkat preveriti, če lahko ribo vsaj malo obrnem ali jo pridrilam bolj na površje. Zapr sem rolo, ter se z polno silo primel palice ter hotel povleči. NIKAMOR ! Palica je mi je zvijala od ročaja naprej kot banana. Še nikoli nisem imel tako zvite palice ob drilu. Prepričan sem že bil, da imam soma. Po eni uri drila se mi končno v temi prikaže riba na površju. Nisem niti razbral kaj točno je, vendar lahko sem videl, da ne gre za soma, ker je prekratka riba. Še 5 min je minilo, nakar sem ribo zajel v podmetalko. Bil sem presrečen, kočno te imam, sem si mislil, vendar nisem niti gledal, kaj imam, saj nisem imel nebene luči zraven, kaj šele naglavno.

Priplul sem do obale, čolen postavil na stran ter si vzel čas, da se oblečem  ter si poiščem  naglavno lučko. Pogledal sem na uro, in je kazala 4.20, mislil sem si, kar dober dril ter borba, začelo se je danit, vendar bilo je še vedno temno. Pristopil sem do podmetalke ter si ogledal, kaj me je tako mučilo. Ko sem ga zagledal, sem se moral vsesti. DOBESEDNO ! Hotel sem ga dvigniti na blazino ter preveriti kaako je z ribo, ga odpeti in stehtati, vendar sem se pošteno namučil, saj je bil težek kot svinec ! Ko sem ga dal na blazino, sem opazil, da sem ujel krapa, znanega pod imenom RADY. Tako sem bil navdušen, da sem okoli blazine naredil par krogov, ter še kakšna dva okoli šotora in bil sem tako zmešan, da nisem vedel, kaj narediti. Končno sem ga zvagal. Gledam, osupel… Ma ne more biti res ! Vaga pokaže 29.2kg. Nemogoče, vagam še enkrat in vaga pokaže enako.

Še vedno nisem mogel verjeti, zato sem vago ugasnil in jo ponovno prižgal ter še enrkat zvagal. Vaga je kazala enako ! Pa saj ne morem verjet ! Oblil me je smeh, skoraj solze, in pri odbitku saka za vagat je bila realna teža ribe 28.1kg, moj osebni rekord ! Navdušenja nisem mogel skrivati.

Bilo je nepopisno doživetje, vesel sem, da sem bil zmožen sam spraviti ven takšnega prečutovitega ter lepega krapa. Dan sem posvečal počitku in dojemanju, kaj se mi je ta dan dejansko zgodilo. Tudi Žiga ter Primož sta prišla in prinesla šampanjec, katera smo popili v čast takšnemu ulovu. Bil sem ves iz sebe. Bil je komaj 3 dan, odkar sem vredu začel loviti. Govoril sem si, da ne potrebujem več, da sem ujel  preveč in da sem šel nad svoja pričakovanja !

Popoldan se mi je pa pridružil Oto nazaj in sem zapustil ta spod ter se prestavil levo od Renejeve boje, Oto se je pa namestil tja, kjer je bil že na začetku.  Z Otom je prišel tudi dež, in malenkost namočil teren, kasneje je pa padla tudi debata, takšna kot pade vedno med dobro družbo. Kar  hitro je šel dan proti koncu.  Mrak je padel, hraniti bo treba. Bil je že standard, oba sva uporabljala SQUIPEX boilije za hranjenje. Jaz sem ga nekoliko razrečil z boilami TOTAL FISH, saj sem se spet prestavil  na drugo pozicijo.Tokrat sem še pa k boilijam dodal kuhano konopljo in šel pošteno nakrmit, Oto kaj dosti ni zaostajal. Uporabljal se mešanico SQUIPEX boilij, kuhane konoplje, BFBaits skinned tigrovega oreščka ter  BFBaits mega mix partiklov.  Na lasu je uporabljal single baits 30mm SQUIPEX.

Lovila sva pribl. 60-70m narazen in kar hitro se je začela Riba hraniti na krmišču. Prišla je noč, in pričeli so se prijemi na obeh straneh, pri Otu nekoliko več, pri meni manj.  Bilo je NORO ! Ulovljeno je bilo par rib nad 15kg in dosti rib nad 10kg ! Noro, kaj dela ta baoila. Na koncu sva bila že kr izmučena, saj nekaj dosti nisva spala. Lahko bi rekel, da sva dežurala.

5 dan se je že  svetlobno pošteno razvijal, vendar do sončka ni prišlo, saj je namesto njega dež popestril jutro in nato kar cel dan. Na poziciji, kjer sva bila je nastalo nemogoče blato, in z malo nerodnosti si lahko bil takoj na hrbtu in zaradi naklona terena posledično tudi v vodi . Dan je minil kar mirno, tu pa tam je bil kakšen prijem manjšega krapa. Oba sva čakala na noč, katera je imela svojo moč že od takrat, kar sva lovila.

Začelo se je temnit, dokaj hitro zaradi slabega vremena tudi, in napočil je čas za AKCIJO ! Hranjenje, sveže vabe na las in gremo naši ! Bila je spet nora noč !

Oto ni spreminjal način hranjenja, zato mu je tudi tokrat sedlo ogromno lepih rib, pri meni dosti majn. Imela sva dosti prijemov, od tega je bilo dosti rib nad 15kg in top riba 19,5kg zrcalarBRAVO Oto !Bila sva čisto premočena, saj je kar močno deževalo čez celo noč in še zjutraj nekaj malega.

Prišel  je 6 dan, čas, da se dokončno posvoviva od šmartinskega jezera  in počasi začnema pospravljati ter proti domu. Dež je prenehal, na čase se je začel kazati sonček, bilo je idealno vreme, da so se nama stvari posušile tako kot so se morale, vendar blato je ostalo.  Lovila sva še medtem ko sva pospravljala in pripravljala opremo, da jo zloživa v avto. Po tem deževju je očitno sonček privabil ribe, da so se začele tudi čez dan hraniti. Preden sva pospravila, sva imela še vsaj par prijemov, največja riba čez dan je pa bil luskinar 15,4kg ujet na moji poziciji. Presrečen sem tako zaklučil še eno super kampanijo, aktero se bom vedno spominjal.

Bili so razburljivi dnevi, bilo je sončno, bilo je deževno, bilo je blatno, bile so ribe, bila je fantastična družba in vse skupaj fantastično doživetje, katero bi hotel vsakič ponoviti. Zahvalim se lahko tudi Otu za pomoč ter za družbo in sijajne slike, !  Boile BFBaits SQUIPEX bodo pa vedno zraven na ribolovu, neglede, kam bom šel lovit, saj so definitivno najkvalitetnejše od vseh, kar jih poznam. Dale so mi osebni rekord krapa ter ogromno lepih in velikih rib. Kvatiteta, katera se vidi !

V spomin je pa nastala tudi ta slika, ki me bo deno spominjala na to noro kampanijo !

Lep pozdrav, in se vidimo za vodo !