Prva kampanja na Madžarskem 2013

Sploh ne vem kje naj začnem in kako! To je v bistvu moj nasploh prvi članek. Bom napisal kar tako kakor je dejansko bilo. Letos sem si naročil in nakupil vso novo opremo za ribolov. Vso opremo sem si naročil v trgovini BFB v Kranju. Za tako velik nakup nove opreme je bilo potrebnih, kar veliko finančnih sredstev, ampak vsi vemo, da vsak hobi v začetku stane. Zahvalil bi se pa rad tudi g. Aljoši Dodevskemu za vse informacije,ter razlago in pomoč pri naročilu vse opreme, ki sem si jo kupil!

Takole pa zgleda Trgovina  Bigfish v Kranju. V ozadju viden tudi novi transparent!

Bližal se je konec Aprila in s tem se je približevala kampanja na Madžarskem. Ko smo nabavili hrano za ribe in vse potrebno, kar smo rabili za saboj, smo pričeli z  pripravo kuhanja partikla, ki je bil sestavljen iz konoplje, koruze, pšenice, ptičje hrane ter tigrovega oreščka. Naj še enkrat omenim, da smo vse potrebno nabavili v trgovini BFB v Kranju. Sam partikelj sem namakal v vodi pet dni. Kuhal sem ga nekje 15-30min. Nato, pa sem partikel pustil, da se je nekoliko ohladil in potem sem ga zlil v sod kjer je še ostal en dan. V vsako posodo v kateri, sem kuhal partikel ,sem še dodal nekaj sladkorja. Potem, ko sem ga zlil v sod pa sem ga še potrosil z Robin redom!

Prijatelj Luka pri kuhanju partikla

Dodajanje Robin reda

Po koncu kuhanja partikla pa je sledilo še pripravljanje-rezanje boilijev. Prav vse je bilo potrebno zelo skrbno pripraviti za kampanjo,saj sva od te kampanje z Lukom pričakovala kar veliko. To pa zato, ker že skoraj pol leta nisva ribarila, ker nama enkrat vreme ni omogočalo drugič pa služba.

Tukaj sva že z Lukom kar nekaj boilijev razrezala

Tako pa je zgledalo pred samim pakiranjem!!! Vsa oprema je čisto nova in bo prvič preizkušena na tej kampanji!

Še ena slikica z prijateljem Lukom Markojo pred pakiranjem

No potem, ko so bili bojliji razrezani in pripravljeni ter partikel skuhan in posipan z Robin redom sva začela lepo počasi pakirati in zlagati na avto prikolico, ter v  avto. Sabo sva imela toliko vsega, da  sva vsako stvar, ki sva jo vzela do dobra premislila kam in kako jo bova dala, da bo do mesta kam sva bila odpravljena tudi ostala.

S težka sva dala vse gor na avto prikolico! no pa to še ni vse. Heeeheheeee

Ko je bilo vse pripravljeno sva si z Lukom privoščila zaslužen počitek saj sva bila pokonci že 32 neprespanih ur. Saj sva oba bila prejšnji dan nočna ter sva bila že zjutraj utrujena tako, da sva komaj gledala. Vendar ko je na sporedu ribolov naju utrujenost, neprespane noči sploh ne ganejo. Naslednje jutro je sledil dan D! Ja oujaaa dan ribolova. Ura je bila zjutraj štiri in že se je kuhala dobra kavica in pripravljal se je obilen zajtrk pred odhodom. No nato pa smo le končno odrinili od doma na pot proti Madžarski in po treh urah in pol vožnje smo le prispeli do želenega cilja. Kar na hitro sva z Lukom kupila karte in se odpravila še na jutranjo kavico in pivo ob vodi. Nato pa na pozicijo!!!!

Ja takole je zgledala prva pivička ob prihodu na jezeru!! To še spijeva pa greva

Ja potem pa je šlo zares odpravila sva se na ribolovno mesto sva razpakirala prtljago in vso ostalo opremo in sva začela z pripravo čolna, sonarja in boj-markerjev. Najprej  sva se lepo počasi zapeljala in malo presondirala ter nastavila boje,z mislijo, da bova na tej poziciji poharala kako se bo le dalo! Potem pa sva se lotila hranjenja in pripravljanje palic. Vsak je za nekaj poprijel saj sva si oba želela, da bi sistemi čim prej bili na dobrem mestu in v vodi seveda. Luka se je lotil palic jaz pa sem se odpeljal z čolnom do boj in lepo nahranil  s partiklom, konopljo, z nekaj praškaste hrane in seveda z boiliji. Sledil je še razvoz sistemov nato pa smo začeli čakat na prvi prijem. Ko so sistemi lepo čakali v vodi na prijem sva z kolegom začela iskat primerno mesto, kje bi postavila šotor. Nakar se oglasi Lukov piskač in zapoje do onemoglosti in glej ga lepotca po 30min ga uspešno privedeva do obale in v podmetalko. Vsa vesela in navdušena se pogledava in si rečeva, da sva izbrala pravo hrano, pravi čas ter pravo ribolovno mesto. Saj je sistem bil v vodil le kakih 15-20min. Ujela sva prelepega luskinarja, ki pa je tehtal celih 17kg.

Takole je Luka komaj da ukrotil svojega 17kg težkega kapitalca

Tisti dan sva še ujela kar nekaj krapov in amurjev ter enega soma. Dan se je počasi prevesil v noč in še pred mrakom sva z Lukom zadnjič razvozila sisteme. In ne mine pol ure in kaj…že spet zaslišiva oba hkrati pi..pi..pipipiiiiiiii Ni lepšega kot to, da oba hkrati dobiva prijem. Luka je dobil 12kg krapa luskinarja, jaz pa 11kg amurja.

Lukov 12kg krap, ki je bil spuščen nazaj tja kamor spada

In še moj 11kg amur, ki je šel nazaj v svoje kraljestvo

Budilo se je novo jutro, ura je šele šest in ja vstat je bilo potrebno in pripravljat nove sisteme

za nove večje cilje in za nova pričakovanja. Z Lukom sva komaj da prilezla iz šotora vsa še zaspana, nakar naju je pozdravilo lepo sončno jutro in razpoloženje je kar hitro naraščalo!!

Prečudovito jutro ob vodi in palicah

Drugi dan zjutraj, ko sva razvozila sisteme sva postavila še transparent na katerega sva zelo ponosna! Saj je predstavljal ime kvalitetne firme katera izdeluje ene najboljših če ne celo najboljše artikle za ribolov!

Transparent bigfish-mimoidoči se niso mogli nagledat in so kar naprej fotografirali

Počasi sva si pripravila obilen zajtrk in uživala v naravi in ob vodi. Tisti dan se je nekaj moralo zgodit, ker ja voda bila zelo kavna in riba enostavno ni delala. Pa to ne samo nama ampak nikomur za vodo. In po določenem času spet želiva odpeljat ven sisteme z čolnom nakar se pripeti to kar si takrat sploh nisem želel, da bi se. Motor za čoln mi enostavno ni želel delat. Preostalo mi je le to, da sem sisteme odpeljal ven tako, da sem veslal. Ko sem se vrnil nazaj na obalo pa sva se z kolegom odločila, da motor razstaviva in pogledava kaj je sploh narobe. In ko odpreva  motor in vidiva kaj je na stvari se kar milo pogledava in si vsak pri sebi misliva, da to kar vidiva ne kaže ravno dobro. odpovedal je en del v motorju kateri je bistven za motor (cinšpula)L Mislil sem si no tako sedaj pa naprej veslamo. Ampak nekaj mi je reklo, da naj nesem motor tja kjer sva kupila karte za ribolov. Tam so nama motor uredili in ta je spet delal kot nov. Ves presrečen pridem nazaj in takoj preverim delovanje motorja in res je deloval proti pričakovanjem.

Popravljen motor že na mestu in pripravljen za naslednji razvoz sistemov

Takole pa je sledil nov razvoz hrane po popravljenem motorju

Po težkem dnevu in po celi proceduri popravil motorja sva zvečer z kolegom komaj čakala, da se malo spočijeva. Ko se že lepo  pripraviva za spanje in se udobno namestiva kar naenkrat zavrešči moj piskač pipipiiiiiiiiiiiiiii…. ooooo adrenalin v telesu napol še spim zategnem palico in takoj vidim da je to nekaj kar sva šla iskat za vodo. In res je bilo, po kakih 35min odličnega drila dobim zraven lepega 18,5kg luskinarja!!! In si mislim sam pri sebi, da pa je sedaj res ves trud poplačan!!

lep luskinar 18,5kg –mexicano-shelfish

Še nekaj fotografij tega lepotca

Potem, ko sva tega prečudovitega krapa spustili nazaj v vodo pa sva se le odpravila spat in se še zbudit, v naslednje zadnjo ribolovno jutro,ki pa je prineslo tudi kar nekaj krapov in amurov okrog 10kg.Tik pred tem, da vzamem sistem ven iz vode ne da bi mi piskači kaj zapiskali, občutim v roki kar lep upor in sem si sam pri sebi mislil, da se je spet nekje zataknil trnek za kako vejo ali pa kje drugje. Vendar po nekaj minutah in tudi po samem občutku v roki, ki sem ga imel sem vedel ,da je krap. In res je bil prelep usnjar 12,5kg, ki pa je bil ulovljen na boili GLM-MEXICANO

Še nekaj slikic tega lepega krapa

Pravi torpedo

Takole pa se je tudi najina kampanja nagibala h koncu. Po tem prijemu sva z Lukom začela počasi pospravljat in znova kar se je dalo lepo zložit nazaj na avto prikolico, da bova domov prispela varno.

Za to vodo se bova z kolegom še vrnila, ker verjameva , da še skriva marsikaj neodkritega!!

Še nekaj slikic z kampanje:

Velika zaloga hrane! Še več je pa v škatli…Razgled na jezero

Hibrid pod v navez Tandem-Nash

V spomin pa mi bo ostala ta slika do naslednje kampanje! Se vidimo za vodo…LP