V deželi gozdov do uspeha

Zima ni odnehala,bila je najdaljša, kar pomnim po odsotnosti od vode,miru,žvrgoljenja ptičev ter tistega neprekinjenega zvoka signalizatorja,ki ga kraparji tako obožujemo. Končno je bila tukaj pomlad oz. mesec maj,meni najljubši mesec za naše varovance-krape. Ribolovna sezona se je dodobra že začela, plani ter želje so bili ogromni, vendar se je zaradi zanimivih spletnih okoliščin ter drugih obveznosti vse skupaj zavleklo,kar mi ni dalo tistega notranjega miru,da morem poseči po palicah ter oditi za vodo pa tudi za manjšo vikend kampanjo. Skratka,dolgovezil več ne bom ter prešel k direktni zgodbi,kako se je vse skupaj začelo.

Končno postavitev šotora ter vse stvari prinešene na pozicijo

Začetek ribolova sem planiral v ponedeljek,vendar se je vse skupaj prestavilo na četrtek. Še sam nisem vedel ali bom lahko odšel ali ne. Končno,sreda zvečer pade odločitev. Pokličem kolega,da greva. Po parih klicih v prejšnjih dnevih sem vedel,da riba dela,moja željena pozicija pa je prosta. Ob namakanju partikla,pripravljanju opreme,pregledovanju pribora ter ostalih zadevah,ki sem jih še imel za uredit,se je del mene veselil,del pa kot z zadržkom bi-ne bi(napoved slabega vremena),ampak me je na koncu premagala želja po ribolovu.
Se že peljem po avtocesti z mislijo, da končno pridem za vodo ter užijem vso to energijo,ki jo izžareva narava,nakar pred mano vse stoji. Super ,sem si mislil,če pridem do večera,sem zmagal. Vse skupaj se premika po polžje,vendar čas ter kilometri bežijo nezadržno,končno sem za vodo. Vse skupaj prinesem do pozicije,postavim šotor,napihnem čoln ter pripravim palice,naveze pa pripravim z BFB Rak + pop up,2. Palica pa meni najljubša BFB Squid+pop up.

BFB Rak + pop up

Postavitev boj mi ni vzela veliko časa,saj sem že prej vedel,kje postaviti bojo. Lovil sem točno na previsu iz 8m na 12m proti vejam. Postavim 2 boji,eno hranim z celimi ter razrezanimi boili, drugo z partiklom ter boili,saj sem nekako domneval,da bi iz te glavne boje potegnil rezervno krmišče za večjo ribo,kar mi je tudi kasneje uspelo.

Čas do prijema sem si krajšal s slikanjem okolice

Ko sem vse skupaj nastavil,pometal palice,nahranil, pospravil pozicijo na kateri sem bil,sem se uspel za trenutek usest na stol ter uživat v pogledu na jezero. Takrat pa rahel pip(dobro,sem si misli,mogoče se popravlja silk),naenkrat pa svinger poskoči,signalizator znori ter začne odvijati špulo. Bolj kot ne, presenečen od prijema,sem se zraven spravil bolj nerodno,kar je za posledico imelo odpenjanje ribe pred podmetalko. Dobro,vsaj začelo se je,sem si mislil.

Do prihoda Žana,ki je zaradi službenih obveznosti prispel na jezero v poznih urah,se ni dogajalo nič. Noč sva prespala kot ubita,saj sva bila utrujena od nošenja opreme po hribu ter postavljanju vsega skupaj.

1. Dan:

Se je začel fenomenalno. Po jutranji kavici,hranjenju pozicij ter opazovanju jezera,ki se prebuja iz mistične megle,sva samo poslušala obračanje krapov,ki se prebujajo. Spraševala sva se, zakaj še riba ne pobira. Mogoče sva zgrešila z postavitvijo boj,v tistem me Žan prepriča,da se odpraviva na čoln ter pregledava vse okrog boj,kako in kaj. Pokažem mu,da so boje na pravem mestu ter,da je potrebno počakat,da riba pride na krmišče. V tistem pa šok, iz obale slišiva signalizator ter rolo,ki jo odvija brez popuščanja. Elektro motor v tistem trenutku na najvišji hitrosti ni šel nikamor,sekunde so se zdele večne,končno sva pri obali. Zateg,riba odvija laks,ter se ustavi v vejah. Ja nič,na čoln ter po ribo. Na poti do ribe,se osvobodi sama. Zagledam ribo pod čolnom ter jo hitro ocenim na 10+. Riba še nekajkrat pobegne,se zopet pokaže v čisti vodi,kar ocenim na 15kg. Zajameva ter se že peljeva do obale,govorim mu: ‘glej ga,prva riba pa že 15kg’. Ribo odneseva na blazino,stehtava,oskrbiva z antiseptikom ter spustiva nazaj kamor spada.

Pravi kočevski ‘rudar’, 14 .800kg,ujet na BFB Squid+pop up

Ta dan se ni dogajalo nič kaj posebnega. Rutina. Hranjenje,premetavanje sistemov,uživanje v naravi ter tu in tam,kakšna riba.

Sam sem ujel tudi 10+ tega dne.

Borbena luska, 10.600kg, ujet na BFB rak+pop up

2. dan

Začelo se je s prijemom že ponoči. En realiziran,drugi trganje. Zjutraj ista zgodba. Prijem za prijemom,hranjenje pozicij vsako uro. Takrat pa se začne pri meni odpenjanje 6 rib zapored. Že čisto presenečen od vsega skupaj ter jezen v sebi, se spravim menjat vse naveze. Manjše trnke,skrajšam naveze,uporabim mehkejšo vrvico,vse da bi izboljšal realizacijo. Pomečem sisteme,prijem,odpenjanje. Nič,vztrajam pri tej navezi,saj zaupam vanjo in mi je prinesla že veliko rib. Naslednji prijem uspem realizirat, za tem ne izgubim več nobene ribe. Čez dan so se prijemi začeli stopnjevat. Odprlo se je. Prijem za prijemom v največjem nalivu,bolj je šel dež,več prijemov sva imela. Nekaj več na moji strani ter manjša riba,manj na Žanovi poziciji ter lepša riba. Tukaj se je odprlo še eno poglavje za razglabljat ali dela riba v dežju ali ne,v tej situaciji se je pokazalo,da ja! Čez dan loviva riba okrog 10kg,meni uspe ulov 15. 500kg ter Žanu 13.600kg. Top ribi dneva.

Lep luskinar 13.600kg, BFB Squid+pop up

Borbeni usnjar, 15. 500kg, BFB Liver

3. dan

Vse po istem tiru. Vstajanje ob 5. ih zjutraj,priprava kep s partiklom(zaradi globine sva delala kepe,da hrana prispe na tla in jo krap pobira na tleh),rezanje boilov, čiščenje čolna. Vse je že bilo premočeno,oblačila sva sušila v brolliju,sama sva bila umazana od blata,premočena,ampak naju je ljubezen do rib ter narave vlekla naprej,čeprav na trenutke z zadnjimi atomi moči. Spet se začne. Prijemi se vrstijo,ta dan sva jih skupaj imela okrog 30. Največja riba je bila 13kg. Imela sva tudi obiske,ki so malo skrajšali ’tiste’ minute brez prijemov

Luskinar, premamil ga je BFB Rak

Lep usnjar, 8. kg ,poimenoval sem ga Duh. Vaba: BFB Squid

4. dan

Vso noč je lilo kot iz škafa,poslušala sva, kako so kaplje dežja padale na najin šotor ter naju ponesle v sanje o kočevskem lepotcu,natančno o ribi 20kg+, sem seveda celo kampanjo sanjaril o ribi z imenom Ron (mogočna luska,krepko čez 25kg). Kaj če je zdaj ravno kje pri boji,vsrkava hrano,ki je na tleh ravno zraven katere od najinih vab. Takrat pa piiip,vse utihne. Toliko me je zbudilo,da nisem mogel vedeti,kako se sanje končajo,mogoče pa…. Tistega jutra mi nekaj ni dalo miru,lahko bi rekel kraparski instinkt. Vstal sem se,oblečem dežno obleko ter hlače,ki so bile mokre še od prejšnjega dne ter pripravim vse,da grem nakrmit pozicijo. Ob rezanju boilev, so me v mislih spreletavale sanje. Nič, sem si mislil, oddelal bom to,tako kot vsaki dan do zdaj,saj  je danes zadnji dan. Vse pripravim, Žana sem pustil,da spi saj je zunaj še deževalo. Z mislijo na lepo ribo,se odpravljam do čolna. Nakrmim,pridem nazaj ter slečem mokre stvari. Nič,palice bom pustil,saj se mi v tistem dežju ni dalo premetavat,saj sem vedel,da boila zdrži več ko 12ur. V to sem bil prepričan. Vležem se nazaj v ležalnik,pokrijem s spalko ter razmišljam,kdaj bo ponehal dež,da bova lahko pospravila v vsaj malo lepšem vremenu. Že sem zopet počasi zapiral oči,ko naenkrat rahel piip,ki ga odda signalizator. Pogledam ven, svinger malenkost dol,v tistem trenutku še ga spusti za kak centimeter,nato pa počasi navzgor….piip,pip,pii…rolo začne odvijat počasi,kar mi je dalo vedeti o lepši ribi. Zategnem,čutim lepšo ribo,pri sebi si mislim,to je to. V tistem mi pa pobere bojo. V glavi imam dve opciji: čoln pa poizkusit rešit čimprej ali vztrajat ter upati, da se riba obrne. To se je tudi zgodilo,riba se osvobodi boje,plava desno proti trstiki. V tistem pobere prvo Žanovo palico. Rešim to,takrat pa najhujše,kar je možno,pobere še njegovo 2. Palico ter se nekajkrat zamota okrog silka. Vse skupaj po začudeni spretnosti odvijeva ter zopet vzpostavim kontakt z ribo. Nekaj metrov pred obalo se prikaže,hitro ocena: okrog 15kg. Ribo zajameva šele takrat vidiva o kateri ribi gre,ter kakšno težo bi naj imela.
Ribo previdno dava v sling,polijeva z vodo,oskrbiva z antiseptikom(tako kot vsako ribo) ter stehtava. Nisem mogel verjeti,da je riba bila težja od 20kg.. Poln adrenalina,sreče,veselja nisem mogel verjeti,riba o kateri sem sanjal nekaj ur prej,mogoče ne tista,vendar 20+.

Riba z imenom X- File, teža: 20. 600kg, BFB Rak

Ob vsem tem dogajanju,smehu,spuščanju ribe,zopet prijem. Na isto bojo(katero sem hranil z bojli),ista palica,ista boila. Drilam, riba ne popušča. Vmes še Žan na svoji palici ujame ter spusti ribo okrog 10kg,jaz še kar utrujam ribo. Nekako mi uspe,zajameva,spet riba okrog 15.kg. Ponoviva postopek,stehtava,slikava,spustiva.

Prelep zlat luskinar,teža: 15. 600kg, BFB Rak

Žan že v dvomih, zakaj on ne dobiva lepše ribe,se odloči,da bo poizkusil z boilo BFB Rak. Vzame 2x20mm,pripravi,vrže ter nastavi na rod pod. V tistem se jaz dobim nekaj rib pod 10kg. Končno,se je vreme stabiliziralo,da lahko pričneva s pospravljanjem. Vse skupaj nama je vzelo precej časa,vendar je z mislijo o prekrasnem ribolovu ter zasluženemu uspehu,minilo dokaj hitro. Odpravljava se znosit stvari do avtomobilov(palice še kar nastavljene),prispeva na vrh hriba,zlagava stvari,ko naenkrat zaslišiva signalizator. Ja,to je ta Žanov signalizator,ki je nastavil ,takoj za tistim,ko sem jaz spustil svojo ribo. Če bi vam lahko opisal,ta manever in ta šprint po hribu navzdol,do palic ter neprekinjen zvok signalizatorja,mi ne bi verjeli(svaka ti čast ),zakličem mu ali mu je uspelo,mi odgovori: ‘mam ga’,maš čas.,mi odgovori. Zložim stvari,zaklenem ter se odpravim pogledat,kaj mu je uspelo dobit. Drill še kar traja,med tem se zopet pogovarjava o kakšnem večjem prebivalcu jezera. Ribo zajameva,zopet 15kg. Veselje na vrhuncu. Izboljšanje PB obeh,zadnja njegova riba,ki je bila še povrhu prekrasna ter narisan nasmešek za pot domov.

Luskinar sive barve,teža: 15.800 kg, BFB Rak
             Prekrasna riba,neverjeten dril

Na Rudniškem jezeru sva imela 55 prijemov v 3. Dneh. Realizirala sva 46. Prijemov. Od tega je bilo ogromno rib pod 10kg, 10rib 10+,4 ribe 15+, 1 riba 20+. Za uspeh zasluge pripisujeva BFBaits vabam ,saj brez njihovih mixov ter preparatov,ki so bili ključni za nekatere home-made boile,takšnega ribolova ne bi doživela. Na to jezero,se bova še vrnila na kakšno daljšo kampanjo,z željo pretentat še kakšnega velikana,za sedaj pa odhajava z nasmeškom ter lepimi spomini na ta vikend ter novimi plani za naslednjo kampanjo.