Hrvatska Šaranska Liga 2012

Kako smo tokom 2011.g na međunarodnim šaranskim kupovima u Bedekovčini ostvarili odlične rezultate, tamošnje nam je društvo ŠRD ”Jezera” Bedekovčina dalo ponudu kako bi ih predstavljali u HŠL 2012. Kako se u ponudi radilo ”samo” o uplati kotizacije u iznosu od 5000kn, bili smo prisiljeni potražiti još neku dodatnu pomoč jer svi jako dobro znamo koliko su veliki troškovi da bi se sudjelovalo u šaranskoj ligi. I tako nakon ne baš puno razmišljanja, sjeli smo u auto i odvezli se u Sloveniju kod tada vec starog znanca gospodina Ota Soršak u trgovinu BigFish i to samo s jednim ciljem,a to je da nam pomogne i sponzorira nas u našem naumu da nastupimo u HŠL 2012. Nakon ugodnog razgovora s Otom i predstavljanja našeg plana i cilja došli smo do dogovora kako če nas Oto i trgovina BigFish sponzorirati sa svim mamcima koji su nam potrebni za sva 4 kola HŠL. Presretni dogovorom napuštamo Sloveniju i vračajuči se prema Hrvatskoj vec polako razgovaramo o pripremi i nabavci bezbroj stvari koje su nam potrebne za natjecanje. Nakon uspješno obavljenog ”posla” sa velikim nestrpljenjem smo išcekivali datume i vode na kojima ce se loviti liga i naravno popis ekipa koje ce se u njoj natjecati da vidimo s kim imamo posla  .
U ligu se prijavilo 17 ekipa među kojima je bilo dosta onih sa jako puno iskustva u HŠL,na međunarodnim kupovima,neki od njih su je vec i osvajali,sudjelovali na svjetskim prvenstvima pa cak i tamo osvajali neke od medalja. Znali smo da posao nece biti nimalo lak ali ni u jednom trenu nismo gubili vjeru u sebe jer smo znali da možemo,da nešto znamo, da imamo nekog iskustva, a tu su bili i odlicni BFBaits mamci. Puni samo pouzdanja smo išcekivali raspored kola lige koji nam je donio sljedece:

1.kolo: 13.15.4. – jezero Popločeno, Kutina
2.kolo: 27.-29.4. – Tribaljsko jezero, Tribalj
3.kolo: 11.-13.5. – jezero Jošava, Đakovo
4.kolo: 25.-27.5. – jezero Šumbar, Karlovac
Rezervne vode bile su jezero Lapovac u Našicama i Finzula Rakitje.

Nakon što smo saznali raspored nismo baš bili oduševljeni jer na dvije od te 4 vode nikad nismo lovili. Jedino onako baš dobro poznato bilo nam je Tribaljsko jezero i tu smo imali naravno najveca ocekivanja. Kako se bližio datum pocetka prvog kola HŠL tako su pripreme bile sve vece i opširnije.

1.kolo – jezero Popločeno, Kutina
Popločeno jezero u Kutini….hmmmm…šta reci?? … jezero na kojem nisam proveo ni minute,nikad uživo vidio i sve što sam znao o njemu bilo je procitano negdje na internetu. Pošto nas je dosta bilo takvih, u upravnom odboru Popločenog jezera odobrili su nam jedan besplatan trening kako bi došli na vodu,malo zabacili,prepipali teren i malo se bolje upoznali sa situacijom na vodi. Naše slobodno vrijeme dozvolilo nam je da odemo tamo na 24h i probamo saznati što više stvari moguce. Znali smo od prije da je voda poprilicno teška, da ima jako puno prirodne hrane u njoj, da ima nekoliko debelih riba, rakova, polja i polja školjki ali to sve smo morali pokušati saznai i sami kako bih stvarno bili uvjereni u to. I tako dogovaramo jedan petak,utrpavamo stvari i krecemo prema Kutini. Kad smo došli tamo vec su neke ekipe bile na vodi i pošto nismo došli među prvima,sve one bolje pozicije bile su zauzete naravno ali to nama nije stvaralo neki problem jer se nismo došli ubit od ribolova nego u 24h sakupit maximum informacija koliko je moguce. Stacionirali smo se na donjem djelu jezera i polako poceli raspremati stvari, markirati i sve ostalo što ide uz to. Vec nakon nekoliko prvih zabaca markera potvrdila nam se prica o školjkama jer ih stvarno ima jako jako puno u pojasevima koji su široki po nekoliko metara. Kako je vrijeme prolazilo skupljalo se sve više ljudi na jezeru pa i onih domacih koji su nas obilazili pa smo i od njih saznali mnogo korisnih informacija. U 24h uspjeli smo ulovit cca 15 riba i najboljom nam se pokazala kombinacija boile od BFBaits Cassien mixa sa jagodom i tunom sa malom pop up-icom. Znali smo da treningn ribolov najcešce nema puno veze sa tekmom pa smo to sve uzimali s rezervom ali opet imali smo na neki nacin nekog favorita s kojim cemo definitivno otvoriti prvo kolo lige.

Nakon opsežnih priprema, vezanja predveza, leadcora, shockleadera, dolaska u Sloveniju po BFBaits proizvode ( Cassien mix, BFBaits dipove, BFBaits hookbaitse, BFBaits pelete, konoplju, BFBaits Euromix partikl) došao je dan kada konacno pocinjemo s necim tako dugo ocekivanim. Odlucili smo da prema Kutini krecemo dan prije kako bi tamo prespavali i odmorni docekali jutro da odmah možemo poceti raditi punom parom. Ujutro oko 6h pocela se skupljat ekipa ispred ribickog domai nervoza je polako rasla. Krenule su prijave, pa uvodna rijec, malo o pravilima i izvlacenje pozicija je moglo poceti. Znali smo da su čoškovi favoritne pozicije ali pošto nismo uvijek baš najbolje srece kod izvlacenja,priželjkivali smo poziciju negdje u gornjem djelu jezera između brojeva 1 i 8 bez obzira na to što smo na treningu bili na donjem djelu. Culi smo da se na gornjem djelu dosta više lovi i da je u tom periodu mozda malo veci broj riba tamo. I krenulo je,dlanovi se znoje, uši velike kao one kod slona i došao je red na nas…nakon izvlačenja redosljeda izvlačenja došli smo na red da izvucemo i broj pozicije na kojoj cemo loviti…konacno prozovu ekipu CT ”Jezera” Bedekovčina BFBaits,srce počinje ubrzano lupati,prilazim kutiji i izvlacim kuglicu s brojem 2. Prezadovoljan izlazim iz ribickog doma,deckima objavljujem sretnu vijest i polako smo mogli krenuti prema poziciji. Dolaskom na poziciju smjeli smo stvari iznjeti iz naših vozila do trake koja oznacuje box i onda smo morali čekati prvi signal koji oznacuje da mozemo stvari unjeti u box i poceti s pripremom i postavljanjem stvari. Izvlacenjem dobre pozicije bili smo poprilicno dobro raspoloženi pa nam je sve išlo od ruke. Odmah smo se primili markiranja i dogovaranja kako cemo krenuti u tekmu. Dogovorili smo se da ja izađem cim dalje koliko je moguce jer se pod kontra obalom navodno love vece ribe,a kolega Pepač ce loviti na bližem hranilištu koje če se nalaziti negdje oko pojasa školjki. Pošto smo znali da je jezero poribljeno sa manjim šaranom i da u njemu obitava i dosta debljih riba,krenuli smo sa dva razlicita hranilišta s dva različita pristupa. Na ono dalje hranilište smo izašli s cistom drobljenom i cijelom boilom napravljenom od BFBaits Cassien mixa kombiniranim sa aromama jagode i tune. Dogovorili smo se da necemo previse lupati, na dlaku stvaljamo boile s kojima smo hranili kako nebi radili preveliku razliku i idemo pokušati nadmudriti pokoju od onih opreznijih i debljih riba.
Kako smo dalje izašli samo s boilom, na bliže hranilište boilama dodajemo sitni partikl i sitne peletice koje smo prethodno dipali s BFBaits dipom i koliko god je moguce pokušavamo se orjentirati prema onim manjim, prethodno poribljenim šaranima.
S lijeve strane na poziciji broj 1 bili su nam decki iz kipe Tribalj, Blaž i Valentić i s time baš i nismo bili presretni pošto su decki poznati po jako puno rada,iskustva i bili smo uvjereni da ce znati iskoristiti izvuceni broj. A desno su nam bili decki iz Našica koji su također poznati kao veliki radnici i nije nas cekao nimalo lak zadatak.

Kako je prolazio dan,stalno nešto kemijamo,vežemo,prezabacujemo i konacno se uspjevamo upisati s ribom 1,8kg na bližem hranilištu. Kako se radilo o manjoj ribi, pretpostavili smo da je moguce da nam je hranilište posjetilo jato manjih šarana i odmah vracamo sistem na hranilište,dohranjujemo poziciju i cekamo daljnji razvoj. Do kraja dana uspijemo upisati 2 manje ribe i završavamo dan na 7.mjestu. riba je dosta slabo radila i lovila se samo manja riba. Decki na poziciji 1 su bili u vodstvu i odmah iza njih su bili decki na poziciji 17 i tu se potvrdila naša teorija da su čoškovi favoritne pozicije. Ali nema predaje…i dalje se boimo,prezabacujemo,mjenjamo sisteme kako bi zadržali korak s vodecima. Do jutra lovimo još dvije ribe na bližem hranilištu i penjemo se na 4.mjesto. na vanjskom hranilištu još uvijek ništa. Pošto smo bili uvjereni kako smo jako dobro pripremili obje pozicije,imali smo velika ocekivanja i nadali se da ce napokon nešto i proraditi. Kako su grizevi bili jako rjetki stalno smo izmišljali ”toplu vodu” i odlucili lovne mamce smanjiti sa 14mm na 10mm…zabacujemo na bliže hranilište i nije trebalo dugo čekati na griz…opet dohranjujemo poziciju,prezabacujemo i drugi štap i opet griz…promjenom velicine mamca uspjeli smo u kratkoom periodu skupiti nekoliko rizeva manjih riba…na vanjskom hranilištu još uvijek ništa…svakih nekoliko sati smo prebacivali sisteme i dohranili sa 3,4 rakete svježih boila i strpljivo cekali dolazak deblje ribe. Do kraja dana uspjevamo uloviti nekoliko manjih riba sa ukupnom kilažom 38,58kg i uvjerljivo smo na trecem mjestu. Decki na cetvrtom mjestu skupili su 17kg,a pošto prima samo manja riba trebali bi ih uloviti poprilican broj kako bi nas dostigli i nama bi moralo u potpunosti stati…pred nama je noc u kojoj se nadamo da bi konacno moglo doci i do nekakvog dešavanja na vanjskom hranilištu…prezabacujemo sisteme i pošto kroz

noc nesmijemo raketirati,održavamo samo bliže hranilište uz pomoc kobre….u sitne vecernje sate dobijemo još pokoji griz na bližem hranilištu i onda odjedamput stanka…opet prezabacujemo sisteme,dohranjujemo bliže hranilište i vec je davno prošla ponoc kad je zasvirao moj delkim…konacno neko dešavanje na vanjskom hranilištu…dižemo štap i borba može poceti…riba je bila jako borbena i odmah smo znali da se radi o debljoj ribi…pošto smo lovili na cca 145m od obale i riba je bila poprilicno borbena dril je potrajao malo duže,a i nismo htjeli ništa riskirati pošto se radi o natjecanju i svako mjesto gore i svaki bod može jako puno pomoči…nakon iscrpljujuceg drila napokon uspjevamo usaciti prekrasnog golaca kojeg smo ujutro vagali sa 11,880kg…po drilu smo mislili da je riba možda i veca ali bili smo prezadovoljni jer nam je to bila prva riba koja je težila više od 3,8kg…nakon jutarnje vage i dalje zauzimamo 3.mjesto sa 54,26kg i imamo cca 30kg prednosti ispred cetvrtih i zaostajemo 20kg za drugima dok su se decki na poziciji broj 1 poprilicno odmakli i bježe nam za 70kg…decki na poziciji br.17 dobivaju žuti karton zbog lovljenja izvan boxa i to nam budi nadu kako možda uspijemo nadoknaditi zaostatak od 20kg i popeti se na drugo mjesto…do kraja natjecanja ostalo je još par sati i uspjevamo dobiti još samo 3 manje ribe i na kraju prvog kola osvajamo trece mjesto sa ukupno ulovljenih 60.54kg (20 riba)…pošto smo prvi put lovili ozbiljan ribolov i natjecanje na tom jezeru mi smo bili prezadovoljni…puni optimizma možemo krenuti dalje s pripremama za drugo kolo koje se održalo na Tribaljskom jezeru…

Poredak 1.kola:

2.kolo – Tribaljsko jezero, Tribalj
Jezero Tribalj…meni jedna od najdražih i najljepših voda u Hrvatskoj…u njoj ima prekrasnih riba,okružuje ga prekrasna priroda i planine (osim brane naravno  ) i kad sam tamo osjecam se stvarno jako dobro…imao sam prilike dosta cesto loviti na toj vodi i smatram da je poprilicno dobro poznajem i vjerovao sam da baš najbolji rezlutat u ligi mogu ostvariti baš na toj vodi…pošto vodu poprilicno dobro poznajemo nismo se odlucili da idemo na trening tjedan dana prije kola lige nego smo odlucili to odraditi sredinom treceg mjeseca i to tek tolko da malo obnovimo sjecanja i s markerom obiđemo pozicije na kojima još nismo lovili…na treningu je s nama bio i gospodin Oto Soršak koji se samnom smjestio na poziciji u ”Vrbicama”…lijepo vrijeme je na vodu privuklo poprilican broj ribiča pa se sve skupa razvilo u jedno prekrasno druženje…pošto je tema ribolov onda moram spomenuti da je na jezeru onih dana bilo 17 rod podova,a samo gospodin Oto i ja smo uspjeli ostvariti ulove i to cak 6 riba…lovili smo naravno na mamce serije BFBaits i da budem malo precizniji na BFBaits ananas…pošto je bila još dosta hladna voda,a BFBaits ananas je odlican baš u tim vremenskim uvjetima onda je to bio i logican izbor…nakon što smo nešto ulovili,kvalitetno se podružili i napunili baterije,polako se vracamo u svakidašnjicu i opet pocinju pripreme za sve ono što nas ceka…kao što sam prije napisao da kolega Pepač i ja poprilicno dobro poznajemo vodu,menadžment nam je dodjelio zadatak
postavljanja staze za drugo kolo lige…tako smo sve pripreme morali odraditi malo ranije kako bismo vec u srijedu otišli do Triblja i da lijepo i u miru postavimo stazu kako treba…jedina stvar koju nismo odradili ranije su boile…opet smo otišli u Sloveniju u trgovinu BigFish po Cassien mix koji nam se pokazao stvarno odlican i samo smo njega koristili kroz cijelu ligu…bilo nam je bitno da nam boila dobro upija naše tekuče komponente koje smo dodavali izvana i naravno da ih još bolje ispušta,a Cassien mix od BFB-a je kao stvoren za to. u cetvrtak ujutro smo poceli s postavljanjem staze koje je potrajalo skoro pa cijeli dan,htjeli smo da staza bude ravnopravna i da se slucajno ne dese neke pogreške kako bi se boksevi križali na vodi ili nešto slicno,stvarno smo si dali truda za što smo na kraju bili i pohvaljeni od cijelog menadžmenta lige…kako smo završavali s poslom tako su se na jezeru vec polako pocele skupljati ekipe zj natjecatelji koji su zbog dalekog puta odlucili da na vodu dođu dan ranije kako bi odmorni i naspavani docekali jutro i pocetak drugog kola šaranske lige…kako je bio kraj mjeseca travnja tako je na jezeru Tribalj neka riba vec ušla a neka tek ulazila u mrijest i znali smo da se vecina riba nalazi po plicacima i da ce puno bolje lovit pozicije u ”vrbicama” i kontra obala pozicije od 1 do 4…tako smo se i mi nadali da cemo izvuci neku od tih pozicija kako bi nam bilo malo olakšano doci do povoljnog rezultata i novih bodova…i tako opet došlo jutro,skupili se svi ispred ribickog doma,pozdravio nas je tadašnji predsjednik društva g.Milorad Antolić i izvlacenje je moglo poceti…opet sav nervozan iscekujem da prozovu ekipu CT ”Jezera” Bedekovčina BFBaits i nadam se da prije nas nece biti izvucene sve bojle pozicije…i na kraju se nešto takvo upravo i dogodilo…dolazim do kutije za izvlačenje brojeva i izvlacim poziciju broj 7…katastrofa…nismo bili nimalo sretni…naime radilo se o poziciji koja je bila najudaljenija od plitkog djela jezera,najdublja od svih pozicija na jezeru,dubine su se protezale do 6.5m,imali smo ogromnu rupu ispred sebe i znali smo da se u to doba na toj poziciji i necemo bas
naloviti… i tako ne baš presretni krecemo prema izvucenoj poziciji i lagano pocinje standardna priprema pribora,slaganje kampa,markiranje…na toj poziciji sam vec lovio u kasnu jesen sa Otom i tad je bila kao stvorena za to ali u ovo doba nikako…nisam previse markirao i lupao po vodi jer sam poziciju vec znao od prije pa da ne preplašim koju ribu ako je slucajno još ostala u toj dubini…i tako otvaramo hranilište na 130m,na rubu rupe koja ponire na 6.5m i na izlazu iz rupe na jednom malom sprudicu koji se penje na cca 4m…odlucili smo držati ta 3 hranilišta i povremeno samo rotirati štapove…pošto jako dobro poznajemo jezero vec smo unaprijed imali pripremljene sisteme i taktiku hranjenja koja nam je uvijek donosila dobre rezultate na Tribaljskom jezeru(2010g. Osvojili smo prvo mjesto na međunarodnom carp cupu sa cca 434kg i 98 ulovljenih riba što je i dan danas rekord vode)…još nismo pošteno ni poceli s ribolovom vec smo dobili informaciju kako su Blaž i Valentic koji love za ekipu Triblja vec dobili ribu i to 10+…decki su izvukli opet po meni najbolju poziciju na jezeru u ”vrbicama” i bio sam uvjeren da cemo ih opet gledati na prvom mjestu sa velikim zaostatkom…kroz dan smo stalno nešto radili,prezabacivali,kemijali i kako se dan bližio kraju,nigdje ništa…na cijelom jezeru upisalo se svega par ekipa i ribolov je bio katastrofa….mrijest je napravio svoje…riba se povukla u najplici dio jezera i postalo nam je jasno da ce svaka ulovljena riba vrijediti ko suho zlato…da bi se to izbjeglo po meni je trebalo napraviti drukciji raspored i Tribalj staviti na zadnje kolo al to nije na nama da o tome odlucujemo…i tako prošao prvi dan, a mi bez ribe…pripremili sve za noc,pomalo pospremamo višak stvari po šatorima i ekipa kraj nas dobiva ribu…nismo znali šta da mislimo…jesu kraj nas ali imaju totalno drukciju konfiguraciju dna i za cca 1-1.5m plicu poziciju od nas…ali to mi je pomalo davalo nadu da bi se možda nešto moglo desiti i kod nas…prošla je i noc a kod nas još uvijek ništa…upisale su se još neke ekipe al svi imaju po jednu ribu osim decki na poziciji 1 imaju par manjih…više neznamo što da radimo i polako pocinjemo sumnjati u svoje teorije i saznanja koje imamo o Triblju…ali nismo se predavali,stvarno smo radili, prezabacivali, mjenjali sisteme i pokusavali bas sve kako bi ulovili barem nešto…opet se dan bližio kraju a kod nas i dalje nista…na brani su se upisale skoro sve ekipe i samo mi i decki iz Varazdina jos nemamo ribu…katastrofa…mislim si prvo kolo odlovili dobro,skupili bodove i sad 0 i automatski nam se smanjuju šanse za ulazak u reprezentaciju…ali nedamo se mi i dalje…opet detaljna priprema za noc,prezabacivanje sistema,hranili nismo bas puno jer se nista nije dešavalo pa nije imalo smisla trpati hranilište s dodatnom prihranom…išli smo minimalistickim pristupom i ako nešto naleti pokupit ce…i tako ode još i zadnja noc i polako gubimo nadu…pošto se radilo o dosta velikoj dubini nadali smo se da ce se kroz noc koja riba povuci malo blize nama ali nažalost to se nije desilo…jedina riba koja nam se
približila bio je som koji je tukao baš cijelu noc tocno na našim hranilištima i polako smo se spremali na najgore…ujutro opet prezabacujemo sisteme s nadom da se nesto promjeni ali ništa…nadali smo se uloviti barem jednog bilo kakvog šarana samo da se upišemo i osvojimo pokoji bod pošto su svi jako loše lovili i bilo kakva riba bila bi nam super…kolega Pepač je lagano odustao i rekao da je naše vrijeme prošlo i otišao na odmor…i tako je došlo nekih pola 11 sati i svi tužni i neraspoloženi pocinjemo pospremati stvari…oko nas svi raketiraju ko da riba prima 100 na sat,a kod nas mir…prvoplasirani trenutacno imaju nešto preko 13kg i meni se cijelo vrijeme po glavi vrti misao kako je jezero prepuno riba 12,13,15-19kg i kako jedna jedina ta riba može nekome donjeti jedno od prva 3 mjesta i nisam mogao vjerovati da se stvarno tako loše lovi…opet uzimam vanjske štapove i stavljam opet sisteme koji su mi uvijek donjeli ribu na Tribaljskom jezeru,nešto mi neda mira…i tako pospremajuci stvari oko 11:30h oglasio se zvuk indikatora,na štapu koji je zabacen daleko van na vanjsko hranilište…meni je srce skoro stalo…Pepač diže štap i zateže u tvrdo,riba je gore….srce je pocelo sve jace kucati i molim Boga da izvucemo šarana i neka imai 3kg samo da se upišemo i uzmemo koji bod…i tako nakon nekog vremena riba stane i uđe u lom…poceo sam se znojiti i po brani sam radio krugove ko na nekoj utrci…Pepač se popne na vrh brane i razmišlja kako izvuc ribu…i nakon nekog vremena nakon što joj je malo pustio,riba izađe…opet raste adrenalin,srce lupa ko ludo i polako ribu opet privlacimo obali…sad smo vec znali da se radi o malo vecoj ribi i isli smo stvarno polako jer nam je ta riba znacila jako jako puno…i tako opet nakon nekog vremena Pepač osjeca da struže po najlonu i to vjerojatno po onom koji sam ja ostavio u vodi kad mi je sistem zapeo za kamen…bio sam luuud….morali smo spustiti štap da nam je najlon pod vodom jer ako bi bio u zraku vrlo lako bi moglo doci do toga da nam onaj najlon prereže našeg i izgubili bismo ribu…svakim metrom prema nama nervoza je sve više rasla…nakon nekog vremena prvi put smo vidjeli
ribu na površini i nastao je muk…bili smo svjesni da imamo ribu 10+kg koja nam donosi jedno od prvih 5 mjesta…polako i strpljivo je drilamo prema sebi i sat vremena prije kraja natjecanja je napokon uspjevamo usaciti…nikad ali nikad u zivotu nisam bio toliko sretan zbog neke ulovljene ribe kao tad,skakali smo po brani kao da smo osvojili jackpot na lotu…stavljamo ribu na mat i imamo kaj za vidjeti…kraj našeg sistema imala je još neciji u ustima i oko sveg tog namotano još cca 50m mojeg najlona kojeg sam ostavio u vodi…skužili smo da smo imali jako puno srece što smo je opce izvadili van…dolaze suci i vaga i presretni cekamo da vidimo što ce pokazati…stavljamo je na vagu koja pokazuje 13.900kg…nismo mogli vjerovati,opet skacemo od srece jer znamo da smo s tom ribom prvi ili drugi…i tako pricekamo kraj natjecanja i potvrdu da smo na kraju stvarno osvojili prvo mjesto…bili smo stvarno presretni i nismo mogli vjerovati…neki su rekli da smo imali puno srece…i imali smo kao i svi ostali koji su ulovili bas tu jednu ribu na Triblju…i nije bila toliko velika sreca što smo ribu ulovili nego je bila sreca što je baš naša bila najteža,a težinu ribe nemožemo birati…i tako na Triblju osvajamo prvo mjesto i na racun dodajemo novih 15 bodova koja nas u ukupnom poredku dižu na 1.mjesto koje djelimo sa ekipom CT ”Šaran” Tribalj…presretni napuštamo vodu od koje smo najviše ocekivali i puno lakše krecemo u pripreme za 3.kolo i jezero Jošava u Đakovu…
Poredak:

3.kolo – Jezero Jošava, Đakovo
Jezero Jošava,još jedno jezero o kojem neznamo ništa,nismo nikad bili,vidli ni ništa…sve što znamo o Jošavi opet je procitano i viđeno negdje na internetu…znamo da je na novo uređeno,znamo da je poribljeno sa malom ribom,znamo da je poprilicno daleko i da nemamo financijskih mogucnosti voziti se tamo i odrađivati trening…stoga odlucujemo da na trening neidemo nego cemo probati izvuc najviše moguce informacija od natjecatelja koji ce se tamo takmicit na šaranskom kupu koji se održava tjedan dana prije kola lige…i tako prođe kup i ekipe ostvare izvrsne rezultate…ulovilo se jako puno riba i prvi mislim da su imali nešto preko 400kg…pošto se radi o ribama prosjecne tezice cca 3kg to je jako jako puno napornog posla…ali nema veze,naviknuti smo na to i spremni…tko nije na to spreman nit se nemora takmicit u tako necem…u Đakovo opet odlazimo dan prije kako bi tamo mogli prespavati i odmorni docekati sve to…meni bilo doma dosadno i krecem vec u
četvrtak prijepodne s namjernom da sretnem nekog od domačina i probam iz njega izvuc nekih dobrih informacija  i tako dođem ja tamo kad tamo nikoga,sjednem na terasu kod ribičkog doma i lagano narucim hladno pivce…pricam tako malo s ljudima u domu kad kao navodno nitko ništa nezna…i odlucim ja s vremenom da mi ništa ne znaci tu sjedit nego idem malo po jezeru pa možda sretnem nekog ribiča s kojim cu moci malo popricati…i tako vozim ja prema jezeru kad tamo covijek s trakama u rukama,čekićem i slicnim alatom i ide postavljat stazu…rekoh to je to…izlazim van i vidim da je to Tiho Šarić…pobjednik kupa koji se održavao tjedan prije…bivši reprezentativac Hrvatske…rekoh savršeno…odem ja do njega i odmah se ponudim da cu mu pomoc u postavljanju staze i tako je poceo razgovor o ribolovu…pretvorio sam se u spužvu i samo upijao sve što sam cuo  saznao sam dosta informacija o kretanjima ribe i saznao da su decki pobjedili na nacin da su prihranjivali samo kobrom…99% njihovog ribolova je bilo kobranje cijelih boila…spominjali su i kanal koji prolazi negdje sredinom Jošave ali ja ga iskreno nisam uspio pronaci…i tako pomalo
završavamo postavljanje staze i vracamo se prema ribickom domu uz još pokoji savjet o ribolovu na Jošavi…tamo se vec pomalo skupila ekipa i opet pocinju ribicke price o svemu i svacemu…kako se poceo spuštati mrak,polako svi postavljamo šatore i odlazimo na odmor do jutra kako bismo naspavani docekali sve što nas ceka…došlo je jutro i opet skupljanje ispred doma…par uvodnih rijeci i krecemo s izvlacenjem…ovaj put nismo ocekivali ništa jer iskreno nismo ni previše znali što je dobro a što ne…nekako sam priželjkivao poziciju broj 8 jer je bila lijepa široka,imala je uvalu u sebi i to mi se cinilo zanimljivo…na kraju smo izvukli poziciju broj 3…nismo bili ni sretni ni nesretni jer nismo znali o cemu se radi…kad smo došli tamo vidjeli smo da se radi o vjerojatno najužem djelu na stazi (cca 125m) i da se tu vrlo vjerojatno riba ne zadržava nego samo prolazi…ubacivanjem markera u vodu nismo otkrili ništa posebno i pokušali smo se držati naputaka koje smo dobili od domacina…jedno hranilište smo napravili na cca 80m di bi trebao biti onaj kanal kojeg ja nisam osjetio i jedno smo napravili malo bliže…odlucili smo se na taktiku prihranjivanja samo kobrom jer su nam decki rekli da su bas tim nacinom pobjedili na šaranskom kupu…ja iskreno nisam imao previše povjerenja u to jer se ipak radi o maloj i friško poribljenoj ribi koja se puno bolje može primamiti i loviti s nekim sitnim partiklom,šečercem,peleticama,drobljenim boilama i slicno…ali ajde ako smo tako dogovorili možemo probati…i prođe prvi dan,a mi ništa…prođe nic i mi opet ništa…decki lijevo od nas imaju cca 25kg i drugi su a decki desno od nas imaju cca 30kg i prvi su…nešto nevalja…boile ko i obicno od odlicnog BFBaits Cassien mixa al nešto nevalja…pošto je prošao dan i noc,a mi nemamo ribe smatrao sam da nešto
moramo promjeniti…pošto smo vec ranije zakljucili da se radi o sitnoj ribi,odlucio sam složiti finiju,sitniju hranu kako bi napravio razliku u vodi i ipak nekako pokušao zaustaviti ribu u njenom polasku…o tome se konzultiram s Pepačem koji se nije slagao i rekao da trebamo pričekati večer i da onda možemo probati i s tim…meni se taj odgovor nije sviđao jer je bilo najavljeno nevrijeme,a i ako pocinjemo tek navecer onda nam preostaje jedna noc i jutro da možda nešto ulovimo…i ništa,uzmem ja kantu i počinje mješanje…Pepač se naravno naljutio na mene i nije htio ništa komentirati…izmješam ja hranu,prezabacim štapove i lagano krecem s raketiranjem…na spod sam stavio malu kordinu raketicu kako nebi previše lupao po vodi i nakon trece rakete javlja se delkim…dižem štap i roba je gore…izvucem ribu i stavljam je u sak…nastavljam s raketiranjem i na desetoj raketi imam treci griz i trecu ribu u saku…kolega je vidio da je ta promjena ipak nešto donjela i teškom mukom i on mijenja pristup hranilištu…kako je prolazio dan tako su se redali grizevi i nerjetko smo izvukli ribu koja je bila ispod mjere…al nema veze,bolje poneka u mjeri sa ovim manjima nego nikakva…kroz dan nas je pržilo jako sunce i kako je dan išao kraju tako se s ljeve strane jako naoblacilo,znali smo da nece biti dobro jer su to i najavili…najednom je poceo puhati stvarno jak vjetar i nedugo nakog toga i jaka kiša…navlacimo na sebe kabanice i nastavljamo raditi…pred nama su još noc i dan…ostale ekipe su vec poprilicno ulovile a mi smo tek krenuli…nakon nekog vremena Pepač izlazi iz grma i veli da mu nije dobro,sav blijed,jedva stoji na
nogama,povratio je nekoliko puta…zakljucak:sunčanica…jako loše…vani nevrijeme,puše i pada ko ludo,riba prima sve bolje i bolje,a moj partner nemoze stajat na nogama…razmišljamo o zamjeni ali dogovorimo se da pricekamo jos malo pa se mozda popravi…i tako do jutra do 5h dobivamo 12 riba u mjeri i cca 20 ispod mjere,nisam sjeo ni sekunde,a mom kolegi i dalje nije bilo dobro…vrijeme nikako da se smiri…jezero je okruženo poljima i oranicama i svo blato i voda nam se sljevalo kroz box…konacno se razdanilo i s danom se konacno smirio i vjetar…kiša je i dalje neumorno padala…pošto smo jako dobro lovili kroz noc nadao sam se da smo se popeli barem među prvih 10 kako bi upisali poneki bod…ribe su bile jako male i najveca riba koju smo ulovili bila je 6,28 i to je bila jedina riba iznad 5kg…ukupno smo ulovili 65.22kg ribe i to je bilo dovoljno za 6.mjesto…ulovili smo i preko 40 riba koje su bile ispod mjere…nakon svega bilo mi je jako žao što nismo odmah krenuli s ”dobitnom” taktikom jer smo tako izgubili 24h ribolova i završili na solidnom 6.mjestu…rezultat bi onako sigurno bio još bolji…sa novih 7 bodova lagano smo si otvorili vrata reprezentacije ali još nije gotovo…ceka nas 4.kolo,ceka nas Šumbar i to moramo odraditi kako treba…

4.kolo – jezero Šumbar, Karlovac
U zadnjem kolu docekao nas je Šumbar…prekrasno jezero u Karlovcu u kojem plivaju prekrasne velike ribe…na tom jezeru također nismo odrađivali prethodni trening jer iskreno nismo ni imali vremena,a i znali smo da ce se velika vecina riba loviti na zig rig,a tu mislimo da smo stvarno dobri i eto…pošto smo u prethodna 3 kola skupili poprilican broj bodova,u ovom kolu nam je prakticki bilo bitno samo da se upišemo…stvarno jako puno stvari bi se moralo poklopiti kako bismo ispali iz HR reprezentacije…ali nismo se previše zamarali s tim,nego smo se opet pripremili maksimalno kako bi ostvarili najbolji moguci rezultat…ovaj put nismo otišli na vodu dan prije jer nam je Šumbar relativno blizu pa je bio dogovor da se nađemo u 5h ujutro na naplatnim kucicama u Karlovcu i da cemo odande svi skupa krenuti prema Jezeru…i tako je i bilo,jedino što je meni ispustila jedna guma pa sam po autocesti vozio na 3 kotaca samo da ne zakasnim 
dolazimo pred ribicki dom, a tamo vec sad dobro poznata ekipa…puno njih je došlo dan ranije jer su dosta udaljeniji od nas pa da nemoraju provest pola noci za volanom…kod nekih ekipa je bilo dosta napetosti jer je borba za trece mjesto koje vodi u reprezentaciju bila stvarno velika…6 ekipa na tablici je bilo u razmaku od dva boda i baš svaka od njih je mogla upasti kao treca uz određeni raspored ostalih…i tako nakon što smo malo popricali opet krecemo s izvlacenjem pozicija…znali smo da se u ono doba dosta dobro lovi na ”talijanki” pa smo i priželjkivali jednu od pozicija na onoj strani…tako je i bilo…izvukao sam poziciju broj 13 ( standardno 25) i mogli smo krenuti…dolaskom na poziciju opet smo krenuli standardno sa slaganjem opreme i markiranjem…ispred nas nalazila se rupa,kanal koji se na cca 45m pocinje spustati u dubinu od cca 6,6.5m…odlucili smo da cemo tu otvorit bliže hranilište dok smo za vanjsko odlucili da idemo ispred repara…na vrhu repara bila je dubina od 2.7m,a kad sam se s markerom spustio u podnožje bila je negdje oko 4m…za vrijeme markiranja jako puno riba se izbacilo baš iza tog repara i poželio sam loviti tamo iza ali je to jednostavno bilo nemoguce,granje i slicni zadjevi jednostavno nam nisu dozvoljavali da tamo otvorimo kvalitetno hranilište…i tako polagano dolazi vrijeme pocetka posljednjeg kola HŠL 2012…slažemo sisteme i sa sva 4 štapa pocinjemo sa Zig Rigom…znali smo da tamo riba jako dobro prima na taj sistem,a sad pogotovo kad je vec duže vrijeme zabranjen pa više nije toliko oprezna…smješali smo kvalitetnu hranu,zabacili sisteme i kolo je moglo poceti…kod Zig-a je jako bitno da se jako precizno hrani pa smo imali sve jako precizno izmjereno i rakete i prihrana su padale tocno izdan sistema…i nije trebalo dugo cekati…prošlo je 15 minuta od pocetka tekme i javlja se delkim…dizem stap i zatežem u tvrdo…pošto se radilo o zigu nisam odmah znao o kakvoj se ribi radi a i lovili smo na udice velicina 8,10 pa nismo smjeli pretjerivati…ali nakon što je dril vec malo duže potrajao znao sam da riba nije baš mala…i tako nakon nekog vremena uspjevamo usačiti prvu ribu i odmah ”pravu”…na matu se našao prekrasni ljuskaš od 22.860kg…bili smo presretni…stavljamo ga u carp sack i nastavljamo sa ziganjem…opet zabacujemo sisteme na vanjsko hranilište i trudimo se cim preciznije hraniti…opet nakon nekog kraceg perioda javlja se delkim…dizem stap i nakon nekog vremena u podmetacu se našla još jedna lijepa riba od 12,02kg

…krenuli smo jako dobro…bili smo svjesni ako tako nastavimo da opet možemo napravit dobar rezultat i to nas je još više tjeralo naprijed…prvi dan uspjevamo uloviti cca 120kg ribe s time da smo nažalost 7kom izgubili od kojih je barem jedna bila 20+ jer smo je vidli pošto nam se otkvacila pred podmetacem…šteta što nismo uspjeli uloviti barem pola od tih 7 jer bi s njima bili još puno uvjerljivije u vodstvu nakon prvog dana i bilo bi nam cak i dovoljno da na kraju budemo drugi,a lovili samo prvi dan  u prihranu za zig mješali smo i boile koje su opet bile napravljene od BFBaits Cassien mixa i s time si na neki nacin pripremali hranilište za noc…kroz noc nismo lovili na zig nego smo se odlucili da na to isto hranilište zabacimo dubinske sisteme sa lovnim boilama…i kroz tu prvu noc nažalost nije se dešavalo ništa…i to ne samo kod nas nego kod nikoga…riba jednostavno nije radila,a nitko nije znao što je razlog tome…jedva cekamo jutro i 9h kad se oznacava pocetak bučnog hranjenja…Zigovi su vec odavno u vodi i krecemo s raketiranjem…prošlo je vec neko vrijeme,a na hranilištu se ne dešava apsolutno ništa i onda griz…dižem štap i nešto nevalja…drilam,drilam i u podmetaču se nađe babuška….to nikako nije bilo dobro…poceo je puhat i lagani vjetar…i tako lagano prolazi dan,trudimo se maksimalno,prezabacujemo,prihranjujemo,a u lovi se tek pokoja babuška….i s time je
pocela rasti i nervoza…prvi dan doslovno rasturili ribu i sad drugi dan odjednom ništa katastrofa…i naravno…nakon silnog kemijanja,ideja,mišljenja,porasta nervoze došlo je do konflikta…s kolegom smo se malo razlišli u mišljenjima i došlo je do iskrica…kako bih sprijecio daljni razvoj takve situacije odlucio sam napustiti box i tražiti zamjenu…izvan boxa vec je bio spreman naš freerunner Tomislav Lovrečki…zovemo glavnog suca koji dolazi s papirima i zamjena je bila obavljena…decki i dalje nastavljaju raditi punom parom ali rezultata i dalje nije bilo…kako je počeo puhati lagani vjetar,decki su imali problema sa raketiranjem jer ih je vjetar dosta kratio pa nisu mogli dobacit do sistema…i tako prođe cijeli dan muke i truda ni za što…cijeli dan tek nekoliko babuški…dečki su opet odradili koliko su mogli i pripremili hranilište za noc…na onom bližem hranilištu koje sam spomenuo na pocetku vec drugi dan nije se desilo baš ništa…decki prezabace nštapove i krecu na zasluženi odmor…i u noci konacno se opet javlja delkim i uspjevaju izvaditi ribu od cca 8kg na boilu proizvedenu od BFB Cassien mixa i pola crvene pop upice…svi skupa smo se poveselili kako bi sad konacno moglo nešto krenuti kad i dalje ništa…to
je nažalost bilo sve od naših ulovljenih riba na Šumbaru…prvi dan 122kg i onda dva dana još 8…katastrofa…i sa tih ukupnih 130kg uspjevamo završit na 4.mjestu…opet sam se sjetio svih onih riba koje smo nažalost izgubili prvi dan…s 4.mjestom na svoj konto dodajemo 9 novih bodova i slavlje može poceti…postali smo vice-prvaci Hrvatske…pošto sam se prvi puta prijavio u HŠL nisam imao nikakvih ocekivanja,a kad smo uspjeli osvojiti 2.mjesto u HŠL 2012,bio sam presretan…

Na kraju svega želim zahvaliti ŠRD ”Jezera” Bedekovčina koja nam je omogučila da predstavljamo svoj klub u Hrvatskoj Šaranskoj Ligi i naravno gospodinu Otu Soršak koji nas je sponzorirao sa odlicnim tj najboljim mamcima iz palete BFBaits i bez vas taj rezultat nebi bio moguč. Postati viceprvakom Hrvatske u šaranolovu,biti članom Hrvatske šaranske reprezentacije, loviti na svjetskom prvenstvu u Rumunjskoj i ostvariti solidan rezultat,doživjeti neka nova iskustva i stjeci nova znanja….jednostavno neprocjenjivo i HVALA vam na tome!!!