Južna Francija Oto Cassien II

Pozdravljeni,

Začel bom prav tam, kjer  sem v prvem članku končal!  Voda seje  noro dvigovala in dež  je rahko pojenjal!  Odločitev je padla, selim se na jug!  V mislih sem imel popolnoma zadnjo pozicijo pri tablah! Preden sem se odpravil,  sem pripravil taktiko selitve! Najprej pospravim opremo in jo zložim na čoln! Ker sem imel ob sebi avto,  sem se odpravil v izvidnico, da pogledam,  kaj se na jugu dogaja! Odpeljem se čisto na jug in med vožnjo opazim, da je celoten jug prazen! Takoj sem se odločil za selitev!

Minilo je približno pol ure in  z čoloma sem bil  na poti iz centrale proti jugu! Tudi prijatel Pučko se odloči za isto taktiko in dogovor je bil, da on zasede pozicijo Phil et Joe, jaz pa zasedem pozicijo Banana! Med samo selitvijo še vedno dežuje,  tako da sva skoraj popolnoma premočena! Veseliva se, saj vema,  da boma v jug prispela sama. Zavedava se,  da ne bo pritiska in da bova imela večje možnosti za uspeh!

Plujeva s  čolni proti  jugu in nekaj 100m pred samo  pozicijo –  šok! Na poziciji pri tabli se že namešča ena ekipa ribičev v največjem dežju! Kako je to mogoče, se vprašam, če je vendarle edina moža pot do teh pozicij po vodi! Takoj zasedeva omenjeni poziciji in ker je deževalo si,  začasno uredim tabor. Na hitro začnem sondirat in glej ga zlomka,  v trenutku sta se pojavili  še dve ekipi ribičev po 2 ribiča,skupaj kar 4. ribiči na drugi stani obale! Neverjetno,  sedaj nas je v jugu  lovilo že  7 ekip in to v samo nekaj uraj . Vsi smo očitnpo imeli isto taktiko in vedeli smo, da se  bo riba začela hraniti, saj je v vodo pridrvelo ogromno sveže vode in hrane!  Zvečer še vedno dežuje in nekako na pol nastavim palice v vodo. Od utrujenosti dokaj hitro zaspim in že razmišljam o jutranji  taktiki!

Ponoči je še kar deževalo, tako da je vodo dvignilo točno do mojega šotora in zjutraj sem moral tabor zopet prestavljat za nekaj 10m nazaj med drevesa!  Tako,  dež je prenehal padati,  vendar voda se je še kar dvigovala!  Sedaj je bil čas,  da si resnično dobro nastavim palice in temeljito presondiram samo dno! Odločim se dva krat za navezo z eno boilijo 24mm (BFBaits black Squid)in dva krat navezo 20mm (squipex) boilijo z polovičko pop-up kombinacijo squida! V glavi imam strategijo lovljenja PASTI,  kar pomeni,  da bom zelo malo hranil in vsakokrat nastavljal na nove pozicije! V roke vzamem prvo palico in začnem sondirat.  Na sonarju iščem kakšno oviro,skalo,travo… med globinami 2-4m… Na odaljenosti cca 50m popolnoma desno od moje pozicije najdem travo na globini 2.3m. Z palico preverim še samo trdoto dna in opazin,  da je dno skalnato-kamnito,  kar se mi nekako ni najbolj dopadlo,  zato  se odločim,  da še malo preiščem okolico. Takoj za tem  najdem prehod na nekakšno peščeno dno . No,  to je bilo že boljše – takoj nastavim palico,  zraven vržem še dve pesti boilijev in tako je bila prva palica že nastavljena!

Drugo palico sem nastavil nekoliko levo cca 35 od prve palice,  kjer se je začelo dno dvigat na 1.5m. To je bil greben ali tako znani BANANA plato! Ime je dobilo po obliki platoja ki je popolnoma enak banani! Tako-  tukaj nastavim svojo drugo palico in zopet dodam 2-3 pesti boiljev!

Tretjo palico peljem nekoliko dlje,  naravnost izpred moje pozicije na razdaljo cca 60-70m od obale,  kjer  je je globina gibala od 5-6m.Pri preverjanju terena nastavim na trdo dno med kamenje! Taktika je ista,  dodam 2 pesti boilijev in nastavljena je bila tretja palica!

Tako,  ostala je še zadnja palica,  ki sem jo moral nekako stisniti  na popolnoma levi rob moje pozicije. Teža je bila,  ker sem imel že iz te strani drugega ribiča,  ki je lovil na poziciji tabla! Tako da sva imela  palice precej skupa, j oddaljene eden od drugega cca 35m. Tukaj je bila globina nekje od 3-4m,  kar je bilo zame zelo zanimivo… Vabo sem nastavil na spodnji del previsa skoraj čisto preden se je dno poravnalo. Tudi tukaj je bilo dno kamnito!

Vse je bilo nastavljeno  O.K., vendar sem imel  slab občutek. Namreč ta dan je na sonarju kazala temperatura vode 12 stopinj,  kar je bilo  neverjetnih  8 stopinj manj kot prejšnje dni!  Takoj sem vedel, da je bila lahko tudi to,  da sem se selil,  ena od večjih napak!  Kajti prav tukaj se je voda najprej ohladila! Vse to se je dogajalo meseca novembra in ker so bile to prve obilne padavine,  sem se zavedal tudi posledic , ki sem jih doživel v naslednjih dneh!  Voda se je resnično ohladila in v jezero je prineslo ogromne količine umazanije (steklenice,veje,drevesa,zapuščene čolne…) Tako čez noč slišim ogromno obračanja rib in aktivnost je bila takšna,  kot je še na tem jezeru nisem videl in doživel!  Z velikimi  pričakovanji  sem pričakoval naslednji  bip….

Ob jutranji zori sem ugotovil,  da je bilo to samo veliko pričakovanje, ki je bilo daleč od realnosti! Ta dan se je nadaljeval kot vsi prejšnji. Vsako popoldne ob 16 uri menjava vabe in iskanje novih pozicij… Tako da vabo na tem jezeru menjam vsakih 24ur! Popoldan pri menjavi vab opazim še,  da sta poziciji pri elekto pointu zasedeni!  V jugu se je v dveh dnevih pojavilo neverjetno dosti ribičev!  Pritisk na ribo je bil velik .

Zelo pozorno sem spremljal dogajanje na sami vodi,  vendar nihče od ribičev ni imel te sreče,  da bi ulovil kakšno ribo! Tretji dan,  ista pesem,  s tem,  da sem se odločil, da menjam dve palici ponoči v temi in jih namenoma peljem na drugo sran obale na razdaljo 340m,  da se prepričam,  če bo morda tam kaj več sreče! Eno palico nastavim na plato 4m,  eno pa na začetek vzpenjanja na 6.5m globine! Hranil sem nekoliko bolj na veliko,  se pravi 2 pesti boilijev sem razmetal na cca 35 kvadratih! Vse je bilo lepo nastavljeno in čas je bil,  da si pripravim večerjo! Ob kuhanju pasulja vidim,  kako se na tem mestu, kjer  imam palico obrne riba! Občutek je bil zelo topel,  saj sem se zavedal,  da je možnost za prijem s tem,  ko se je riba pokazala,  še večji!

Ob zori zopet veliko razočaranje,  razen enega bipa  čez noč je bilo vse tiho! Ob jutranji kavi opazim mojega soseda z leve strani,  da se pripravlja na slikanje… Po ogledu z daljnogledom sem ocenil , da je bila riba nekje med 15kg (usnjar)  Po spuščanju ribe in ponovnemu nastavlanju palice,  čez morda kakšno uro in pol biiiiiii na njegovi strani. Takoj je z palico stopil v čoln in dril… Ribo potegne na površje in ves besen na čoln potegne soma cca 7kg , odpne ga in ga z veliko jezo vrže nazaj!  To pa je  bilo praktično  vse, kar se je v naslednjih 3. dnevih dogajalo na tej poziciji, za kaj već pa ni bilo časa, kajti končal se je 9 dnevi ribolov!

Po kasnejšem pogovoru z dvema prijateljema, ki sta še odlovila nekaj dni na jugu,  riba ni prijemala še ves čas!

Moje zadnje misli so bile; zopet sem naletel na nepravi trenutek. Prehitra temperaturna sprememba vode in dvig vode!  Verjetno bi bila pravilna odločitev,  da bi ostala v sami centrali! V mislih mi je ostal ponovno  nepozaben ribolov na Cassienu in ponovno  sem potegnil nekaj pozitivnih  izkušenj iz te zahtevne vode.