Franck St. Cassien Oktober 2012

Franck  St. Cassien Oktober 2012

21 oktobra po dobrem tednu priprav na večdnevno kampanjo na jezeru je bil avto nabito poln. Čas je bil za odhod na prečudoviti Cassien, zato se nisem dolgo obiral in se hitro odpravil.  Ustavil sem se še pri mojem prijatelju Philippu,bradatemu možakarju, ki je šel z menoj in gre vedno z mano na vse kampanije, katere lovim. On ne lovi rib ampak gre zelo rad z menoj, saj ga narava sprošča.
Zavijal sem že za smer St. Cassien, kjer sem probal odloviti 15 dni.
Pred poldnevom sva prispela do vode, kjer sva šla po široki poti dol od mosta, kjer sva pričela z raztovarjanjem opreme. Običajno je ta del pod vodo, vendar je bil vodostaj zelo nizek zato je bil dostop lažji. Ko sva imela vse pripravljeno, sva odplula proti  Otu ,Mariu in Arnaudu, ki so bili  na jezeru že nekaj dni. Srečanje je bilo zelo dobrosrčno in prijateljsko, zato smo si vsi skupaj  privoščili obilno kosilo. Oto nam je takrat ponudil nekakšno alkoholno pijačo. Bila mi je neznana, vendar  hudo močna in zdi se mi da je prišla iz vesolja.(jegermaister). Naslednje jutro me Oto vključi v svoj team BFBaits in kar malo sem bil presenečen ter srečen, da sem lahko del tega Teama.  Skupaj z Arnaudom  brez  Ota in Maria smo nato odrinili proti našim pozicijam, v smeri proti severu.

Največ mi pomeni, da najdem strateško najboljšo pozicijo,to pa je predvsem odvisno od nivoja vode,ki je bil tokrat izjemno nizek ter od letnega časa. Odločili smo se,  da se bomo nekaj dni ostali na poziciji la pointe a olies. Tukaj smo postavili  stojala v tako, da smo  jih imeli ves čas na očeh, vendar nismo imeli nekaj dni nobenega prijema, zato smo se selili naprej. To sezono je bil izjemno velik pritisk ribičev na vodo, in tudi videli smo jih malo dlje od nas na poziciji la pointe aux hollandaise.
Takrat sem zagledal pozicijo les ruines,ki je prosta, zato nisem čakal niti trenutka in se takoj vkrcal  na čoln pol opreme za selitev. Morali smo hitro oditi, da nebi kdo drug zasedel te pozicije.

Ko smo zasedli pozicijo je bil čas, da sem premislil, katero strategijo bom izbral za to pozicijo. Takoj  sem začel s sondiranjem in po dolgem pregledovanju pozicije sem si izbral mesto, kjer bom odlovil, palice sem pa postavil na stojalo na obali, od katere bom imel najlažji dostop do ribolovnega mesta ter čolna ob prijemu.
Na prvo palico sem montiral sistem, katerega bom nastavil na globino 16 metrov, sistem sem pa vozil preko trave, ki je bila podobna  bolj sluzastim algam. Na  las sem montiral boilo BFBaits Extra Squid 20 mm ter pop up BFBaits Black Pepper N-buty 20mm. Moja tehnika postavljanja sistema je bila med nekatere večje kamne. Za  hranjenje sem uporabil  cca 15 boilijev in nekaj mešanega partikla, ki ga pripravljam sam. Za drugi sistem sem uporabil isto vabo kot pri prvem, pravtako sem hranil isto, vendar sem ta sistem spustil na globino 14 metrov, na dno ki je bilo trdo ter brez mulja, zato sem moral biti pri nastavitvi zelo natančen, da sem nastavil na izbrano mikrolokacijo.
Z moje leve strani približno 15 metrov stran je bila pozicija la pointe du saule, katera ni zasedena. Ta situacija mi je odgovarjala, saj sem tja lahko postavil moj tretji in četrti sistem. Za ta dva sistema sem izbral  boilo BFBaits liver 20mm in pop up BFBaits Black Pepper N-buty.

Brez dvoma sem bil prpričan, da s tako izbiro na lasu uspeh ne more izostati. Ta pop up je bele barve in ima izredno atraktivno aromo popra, le da je bolj intenzivna. Zame je to bila nedvomno  odlična oborožitev ,ki se je uspešno  pokazala  v čisti vodi, svoje pa naredil  tudi N-butyric Acid. Tretji  sistem je bil na globini 5metrov in nedaleč od nekega drevesa v vodi. Tokrat sem krmil podvojeno količino v primerjavi s prvima dvema sistemoma in ravno tako bom zraven dodal še partikel.
Za konec sem četrti sistem postavil na 6m globine, v smeri proste pozicije la pointe du saule.  Tudi tukaj sem  krmil enako kot pri tretjem sistemu.

Ob našem prihodu smo imeli močno neurje z dežjem in silovitim vetrom. Močno je grmelo in bliskalo, pravo naurje, kot običajno na Cassienu.
Na srečo so bili naši šotori v zavetju zelenja, zato smo se pogreli  z dobro vročo kavico. Ne glede na vreme je narava še vedno izredno lepa. Vreme za nas ni nikoli pomembno, kadar se odločimo za kampanijo na Cassienu, saj Cassien je Cassien in tukaj je tako.

Bili smo  že nekaj dni tukaj in vsako noč smo bili bolj predani našemu ribolovu, saj  smo vsi vedeli, da so lepe ribe tukaj. Vse to je držalo, saj smo jih ponoči večkrat slišali,  kako so se metali iz vode, podnevi pa jih tudi videli. To niso bili mali krapi, metali so se pa točno v smeri kjer smo imeli nastavljene sisteme. Vseeno sem pa vedel, da če ribe slišimo in vidimo še ne pomeni, da bo uspeh in prijem. Kljub temu se nisem pustil motiti in sem nadaljeval vsak dan z krmljenjem.

Dnevi so minevali in vsi so si bili podobni. Aktivnosti, ki smo jih izvajali vsak večer in ki so nas navdajali s korajžo, da se bo končno kaj zgodilo  so izginili. Veter je bil tako močan, da se ni dalo zamenjat sistemov  in jih ponovno odpeljat na krmišče. Sistemi so bili takrat v vodi že 36 ur. Zaradi tega nisem bil posebno zaskrbljen, saj je bila vaba zavarovana z mrežico proti somiču.  Arnoud je odšel domou, vendar midva sva še vstrajala.
Ura je bila poldne in z prijateljem Philippe sva si pripraviljala obilno kosilo. Točno v tistem trenutku se zasliši en bip na mojem daljincu. En sam bip rečem svojemu prijatelju. Tole je verjetno bila majhna riba ,ki se zaletava v mojo vabo in ker je vaba prevelika je ne more pobrati. Pogledal sem v smeri mojih palic in videl, da je bil na sredinski palici laks popolnoma sproščen. Pridem do palice, jo dvignem ter navijem spuščen laks ter usmerim pogled proti čolnu. Začutil sem ribo, zato sem se hitro pripravil  na borbo. Borba je bila kratkotrajna in riba se je slabo upirala. Z lahkoto sem jo obdržal na koncu svojega laksa. Ujel sem lepega krapa zrcalarja s 22kg.

Po kratkem slikanju sem tega lepega zrcalarja vrnil nazaj v njegovo okolje. Hrana, ki sva jo pred tem pripravila naju v tem trenutku ni več zanimala. Odprla sva buteljko in nazdravila prelepi dami iz jezera St.Cassien. Nekaj časa po tem ulovu sem po telefonu pokličem prijatelja, da mu povem kaj sem ujel. Vesel je bil in med smehom mi reče da še ni konec in da ima dober občutek da bom ujel eno in še večjo ribo. Moj odgovor je bil: tudi če ne ujamem nobene ribe več v tej kampanji sem zelo zadovoljen. Povem še mu, da riba ni aktivna, saj sem imel informacije, da se tudi na drugih pozicijah ni kaj dosti dogajalo.
Nekaj minut kasneje je bil zopet bip. Obratno se je zgodilo kot pri prejšnji ribi. Laks je bil napet po vsej svoji dolžini in riba je začela odvijati levo od mene in to z veliko močjo ter zelo hitro. Nisem izgubljal časa, zato sem takoj skočil v čoln. Tokrat je borba traja precej dolgo. Kar precej časa je minilo, da sem zagledal ribo in jo zajel. To je bil tisti trenutek, ki si ga želi vsak ribič, ki pride na to jezero, katero je občudovanja vredno – težka voda pravimo ribiči. Ribo sem odpeljal na obalo,  jo stehtal in naredil nekaj res lepih slik, saj je bilo lepo sončno vreme. Kazalec na tehtnici se je ustavil na 25,500kg. Tudi tokrat je bil prelep krap zrcalar.

Naslednje dni sem imel še tri prijeme vendar so se ribe odpele oz snele s trneka. Zadnjo noč za zadnjo ribo sem si mislil heehehh, zato sem premestil vse štiri palice izven krmišča. S prijateljem sva si razdelila še zadnji obrok pod zvezdami, zadovoljna z najinim bivanjem v prečudoviti naravi in v miru. Kaj lahko človek lepšega sanja.
Ob 4h zjutraj bip. Skočil sem in že sem tekel iz šotora. Nivo vode je ponoči toliko padel,  da je bil moj čoln na suhem. Smola pa taka . Zvlečem ga v vodo in skočim vanj ter grem po ribo. Takoj na začetku se mi je za kratek čas zazdelo, da mi je riba ušla v veje ali kakšno drugo oviro v vodi. Popustil sem zavoro za dva klika in začutil sem, da je riba ševedno gori. Tokrat pa ni bil krap, bil je velik som dolg 1,60m. Lepo sem ga odpnel in spustim nazaj na svobodo.
Prišel je čas odhoda in s prijateljem spijeva še zadnjo kavico z najinimi sosedi nemci, ki so ravno prišli. Bili so zelo prepičani v sebe, zato so zavzeli najino pozicijo za tri tedne.
Bilanca te kampanje je bila :  dve ribi 20+  3 ribe so se mi odpele  ter en som.

To je bil lep obet zame, saj zdaj zastopam barve firme BFBaits Slovenija od mojega prijatelja Ota.

Prijateljski pozdrav,
Franck de Castro—— pseudonim  le ruomain